به نام امپراتوری قلبم

به نام امپراتوری قلبم

در زیر آسمان نیلگون هر چیز فصلی دارد و هر هدفی زمانی :

زمانی برای تولد ، زمانی برای مرگ ؛

زمانی برای کاشتن ، زمانی برای برداشتن ؛

زمانی برای کشتن ، زمانی برای بخشیدن ؛

زمانی برای ویران کردن و زمانی برای ساختن ؛

زمانی برای گریستن و زمانی برای خندیدن ؛

زمانی برای سوگواری ، زمانی برای پایکوبی ؛

زمانی برای پرتاب سنگ و زمانی برای جمع آوری سنگ ؛

زمانی برای در آغوش گرفتن و زمانی برای از آغوش راندن ؛

زمانی برای دست یافتن و زمانی برای از دست دادن ؛

زمانی برای نگه داشتن و زمانی برای رهائیدن ؛

زمانی برای گسستن و زمانی برای پیوستن ؛

زمانی برای خاموش گزیدن و زمانی برای سخن گفتن ؛

زمانی برای عشق زمانی ، برای نفرت.

و اما

اکنون زمان گسستن است ، زمان برای جدا شدن ، زمان زیر پا گذاشتن عشق و خاطرات. زمانی برای انتظار دوباره.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا خانم یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام رفیق
ممنون که هستی
ممنون

شروین سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
دیدم نمیای سر بزنی گفتم خبرت کنم
اخه خودم این شعرمو خیلی دوس دارم بدو بیا.نظر یادت نره ها !!!!
موفق باشی دوست من
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد