معلم (ایرج میرزا)

گفت استاد مبر درس از یــاد

                                               یاد باد آن چه مرا گفت استاد

یاد باد آن که مرا یاد آموخت

                                               آدمی نان خورد از دولت یـــاد

هیـــــچ یــادم نرود این معنی

                                               کـــه مرا مادر من ،نـــادان زاد

پـــــدرم نیز چو استـــادم دید

                                               گشــــت از تربیــــــت من آزاد

پس مرا منت از استـــــاد بود

                                               که به تعلیم من اُستـــــاد اِستاد

هر چه می دانست آموخت مرا

                                               غیر یک اصــل که نا گفته نهاد

قدر استــــاد نکو دانستن

                                               حیف استاد به من یاد نداد

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام مرسی سایت پر مهتوای هست

غزل یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ http://bergamot.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید و نظرتون رو هم بگذارید.
شاد و پیروز باشید...

غزل سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://bergamot.blogfa.com

سلام سلاااااااام
من آپ کردم، چندتا پست رو نخوندی ها!!!
راستی خودت هر از گاهی سر بزن، من شاید یادم بره خبرت کنم.
ممنون

غزل یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ http://bergamot.blogfa.com

سلام
من آپم. بعضی از خواننده های وبم از اینکه خبرشون نمی کنم که آپ کردم ناراحت میشن. راستش وقت ندارم که همیشه خبر کنم. چند روز یک بار آپ می کنم. اگر دوست داشتید سری بزنید، خوشحال می شم. منت بگذارید و مفتخرم کنید.
مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد