آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد گروه 0098 و بابک تسلیمی

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد  گروه 0098 و بابک تسلیمی به نام تریپت منو کشته Ogg + Mp3

پیشنهاد می کنم حتما حتما دانلود نمایید..

نظر یادتون نره ه ه ه …

Mp3

تریپ منو کشته

Ogg

تریپت منو کشته

تپش

بین این همه غریبه
تو به آشنا می مونی
 حرفای تلخی که دارم
 من نگفته ، تو می دونی
من پر از حرفای تازه
 عاشق گفتن و گفتن
 تو با درد من غریبه
 اما تشنه ی شنفتن
 صدای ترد شکستن
 مثل گریه با صدامه
 تلخی هق هق گریه
طعم سرد خنده هامه
 گرمی دست نوازشگر تو
 مرهم زخمای کهنه ی منه
 تپش چشمه ی خون تو رگ من
 تشنه ی همیشه با تو بودنه
ململ ابری دستات
 پر رحمت مثل بارون
سکت نجیب چشمات
 پر غربت بیابون
 واسه اینتن برهنه
ناز دست تو لباسه
حس گرم با تو بودن
 مثل رؤیا ناشناسه
 مثل حس کردن و دیدن
 عاشق منظره هایی
 دشمن ساده و پک
پرده ی پنجره هایی
               ایرج جنتی عطایی