لبام خشک شده...

تو عصر ارتباطات امروز به من خبر رسید که ۴ روز پیش ماه رویت شده(می گم چرا گشنمه)...

بهمون گفته بودن آب می خورین بگین با حسین

اما این روزا که آب می بینین ونمی خورین بگین یا ابوالفضل

هیچ کس (سروش)

اینجا تهران یعنی شهری که            هر چی که توش می بینی باعث تحریکه
تحریکه روح تو تو آشغال دونی          می فهمی تو هم آدم نیستی یه آشغالی
اینجا همه گرگن می خوای باشی مثل بره         بزار چشم و گوشتو من وا کنم یه ذره
اینجا تهران لعنتی شوخی نیستش            خبری از گل و بستنی چوبی نیستش
اینجا جنگل بخور تا خورده نشی            اینجا نصف عقده ای اند نصف وحشی
اختلاف طبقاتی اینجا بیداد می کنه              روح مردم و زخمی و بیمار می کنه
همه کنار همن فقیرا و مایه دار خفن            توی تاکسی همه می خوان کرایه ندن
حقیقت روشن خودتو به اون راه نزن             روشن ترش می کنم پس بمون جا نزن
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم             خدا پاشو پاشدی نشو ناراحت از کارم
کجا هاشو دیدی تازه اول کارم              خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم

نمکی با چرخش کنار یه بنز هیکل و چرخش با هم کرایه بنز
من و تو اون بودیم از یه قطره  حالا ببین فاصله ماها چقدره
دلیل چرخش زمین نیست جاذبه پول که زمین و می چرخونه جالبه
این روزها اول پول بعد خدا همه رعیت ارباب کدخدا
بچه می خواد با یتیمی بازی کنه بابا نمیزاره یتیم لباسش کثیف چون که فقط یکی داره
همه آگاهیم از این بلایا حتی فرشته هم نمی یاد این ورا تا

نشیم فنا با همین بلایا اما کمک نخواستیم اشک بریزه کافیه همین برا ما
آدم مریض حرفامو ترک   کرد تموم نکردم حرفامو برگرد
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم خدا پاشو پاشدی نشو ناراحت از کارم
کجا هاشو دیدی تازه اول کارم خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم

تا حالا شده عاشق دختر بشی می خوام حرف بزنم رک تر بشی
پیش خودت می گی اینه عشق تاریخی اما دافت با یه بچه مایه داره خواب دیدی
خیره یادت باشه غیره خودت بزن قید هر چی آدم که کنار می بینی چون عیب
یکی هم سن تو سوار ماشین خدا بهت پوزخند می زنه می کنی با کینه دعا
که منم می خوام مایه دار بشم عقده رو کنم ترکش دعا نکن بی اثر نمی کنن درکش
می خوای بخوابی تو بیداری کابوس ببین بیا با هم به این دنیا فحش ناموس بدیم
باید کور باشی تو نبینی فقر و هر جا کنار خیابون نبینی فقرو فحشا
خدا بیدار شو یه آشغال باهات حرف داره نکنه تو هم به فکر اینی که چی صرف داره
خدا پاشو من چند سالی باهات حرف دارم خدا پاشو پاشدی نشو ناراحت از کارم
کجا هاشو دیدی تازه اول کارم خدا پاشو من یه آشغالم باهات حرف دارم

اینه فرق ما توی اجتماع

میلاد با سعادت امام زمان (عج) بر همه مسلمانان جهان مبارک باد

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

و لقد کتبنا فی‌الزبور من بعدالذکر ان‌الارض یرثها عبادی الصالحون

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
 زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید

بنفسی انت من مغیب لم یخل منا

جانم فدای تو باد که از ما غایبی ولی ما از تو غایب نیستیم و بر ما و بر اعمال ما شاهدی.

موضوع مهدویت و مسئله حکومت جهانی آن حضرت که مأموریت بسط عدل در سراسر کره زمین را دارد از موضوعات و مباحث دل‌انگیز برای بشریت امروز می‌باشد. خصوصاً پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و و رنسانس دوباره اسلام در عرصه سیاست جهانی بشر امروز در زمانی زیست می‌کند که انواع ظلم‌ها و ستم‌ها را تحمل کرده و لی با تبلیغ مخالف آن مورد هجوم واقع می‌شود نوع نگرش امریکا و دیگر قدرتهای جهان تصرف منابع و به تاراج بردن سرمایه‌های دیگر کشورها و ملل است ولی با شعار اعطاء آزادی به دیگر کشورها هجوم می‌برند بنابراین بشریت امروز ظلمی را متحمل می‌شود که شعار ظلمه بسط دمکراسی و آزادی‌ انسان در آن سرزمینهاست. می‌توان گفت به‌دلیل ظلم مضاعف زورمداران و اربابان ثروت در جهان امروز سبب گرایش بیشتر مردم به مباحث مهدویت و ظهور منجی عالم شده است. در نقطه مقابل هم گرایش به منجی موعود در میان بشریت برای صاحبان قدرت و سلطه جهانی بسیار مخاطره‌انگیز و ترس‌آلود است برهمین اساس با این تفکر از تمام جوانب به مخالفت برمی‌خیزند و درصدد تخیلی جلوه دادن آن هستند و حال آنکه قرآن کریم وعده حتمی خداوند متعال را چنین بیان می‌دارد:

یقیناً‌ بدانید که ما در زبور «کتاب حضرت داود(علیه‌السلام)» نوشته‌ایم پس از آنکه این مطلب را در تورات نیز نوشته بودیم: که حتماً ‌بندگان صالح وارث زمین خواهند شد.

این آیة کریمه حکایت‌کننده این مطلب است که در کتابهای آسمانی زبور و تورات و قرآن موضوع حکومت انسانهای شایسته بر سراسر زمین امری حتمی‌الوقوع است زیرا وعده خداوند متعال(حق) است. روزی خواهد آمد که بندگان صالح که از نظر قرآن مسلمین راستین هستند حکومت واحد صالحان را بر همه نقاط زمین برقرار می‌سازند.

با توجه به آیه فوق و آیات دیگر از قبیل آیة ‌55 سوره نور می‌توان دریافت که خداوند حکومت واحد بر سراسر زمین را به مؤمنان و صالحان وعده داده است و این وعده درصورتی تحقق خواهد شد که امام آن صالحان و مؤمنان نیز ظهور کند و رهبری آن جامعه با شعار توحید و یکتاپرستی را برعهده گیرد همچنانکه در حدیثی از پیامبر اکرم (صلی‌الله‌وعلیه‌وآله) نقل شده است که حضرت فرمودند: حکومت آنها بر سراسر زمین براساس توحید و پرستش خدای یکتا و نفی هرگونه شرک است: فلا یبقی علی وجه‌الارض احد الاقال لااله‌الاالله. با توجه به اوضاع جهانی و ظلم مستمر بر بشریت امروز و از طرفی وظیفه سنگین مسلمانان در عصر حاضر به‌نظر می‌رسد مسلمانان باید بر عهد خود با امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) باقی مانده و بر آن اصرار ورزند تا مقدمات ظهور تکمیل شود و جامعه بشری لایق دیدن آن جمال بی‌مثال شود. تذکر این نکته بسیار ضروری است که کسانی می‌توانند در عصر ظهور به تکلیف و وظائف خویش عمل نمایند که در عصر غیبت به عهد و پیمان‌های خود با امام (علیه‌السلام) عمل کرده‌ باشند. اهم وظائف در زمان حاضر را می‌توان چنین برشمرد:

1. افزایش و تحکیم معرفت بیشتر و عمیق‌تر نسبت به امام(علیه‌السلام):

یوم ندعوا کل اناس بامامهم
اعرف امامک قانک اذا عرفت لم یضرک تقدم هذاالامر او تأخر

2. بازکاوی و شناسائی وظائف و تکالیف خود نسبت به حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)

3. یـاد حضـرت «ولا تنسنا ذکره» و حضـور در مجـالـس و مکـانهـائـی که توسل به حضرت می‌شود

4. دعا برای فرج حضرت: اکثروا الدعاء بتعجیل الفرج فان ذلک فرجکم

5. تنها ولایت و سرپرستی او را پذیرفتن و دل و سر به او سپردن

6. دوری از گناهان و انجام فرائض و آراستگی به اخلاق نیکو
مـن سـره ان یـکون مـن اصـحاب القـائم، فلینتظـر ولیعمـل بـالـورع و محـاسن الاخلاق و هو منتظر

7. به مفهوم واقعی انتظار فرج داشتن

افضل اعمال امتی انتظار الفرج من‌الله عزوجل

انتظار، آماده‌باش و تحصیل آمادگی‌های لازم برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های موردنظر است. انتظار یک حالت روحی صرف نیست بلکه با توجه به روایاتی که آن را افضل‌الاعمال یا احب‌الاعمال می‌داند یک حالت روحی جاری و ساری است که از معرفت برخاسته و به اقدام و عمل می‌انجامد که بدون جزء ‌اخیر آن حقیقت آن تحقق نمی‌یابد برهمین اساس است که گفته می‌شود: انتظار آمادگی آدمی در سه بعد شناخت،‌ عاطفه و رفتار و تحول در سه حوزه وجودی بینشی و گرایش و عمل انسان است.
طوبی لمن ادرک قائم اهل‌بیتی و مقتد به قبل قیامه...
خوشا به‌حال کسی که قائم از اهل‌بیت را درک کند و قبل از قیامش به او اقتدا و تأسی نماید. باید انسان زندگی خود را بر مدار رضایتمندی حضرت تنظیم نماید،‌ باید مهدی‌زیست بود و از عدالت‌خواهی و بسط و گسترش آن گرفته تا خوراک و پوشاک و زندگی فردی و اجتماعی و جای جای زندگی به او تأسی نمود تا بتوان منتظر واقعی بود.

نتیجه‌ آنکه:

اطاعت امام یعنی زمینه ظهور حضرت را فراهم ساختن

اطاعت امام یعنی بسط عدالت و فرهنگ آن در جامعه

اطاعت امام یعنی تلاش در جهت اصلاح خود و جامعه

اطاعت امام یعنی حاکمیت ولایت معصوم(علیه‌السلام) در فکر، اندیشه،‌ عاطفه و احساس با اقدام و عمل براساس آن

اطاعت امام یعنی جلوه و تبلور عینی خواست امام(علیه‌السلام) در سراسر زندگی فردی و اجتماعی

اطاعت امام یعنی برنامه ریزی راهبری نظام در جهت اهداف امام(علیه‌السلام) و قرار گرفتن تمام نهادها و ارکان نظام در همین راستا.

در یک کلام اطاعت امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) یعنی تنظیـم حـرکـت انسـان و جـامعـه به غایت رسیدن به خدا براساس الگوی ارائه شده در قرآن و سنت.

دیشب گله زلفش با باد همی گفتم
صد باد صبا آنجا با سلسله می‌رقصند
 گفتا گنهی بگذر زین فکرت سودائی
این است حریف ای دل تا باد نپیمائی

صادق هدایت

آبجی خانوم

sgll

سه قطره خون

آفرینگان 

بن بست

گرداب

مادلن

زنی که مردش را گم کرد

زنده به گور

آب زندگی

عروسک پشت پرده

میهن پرست

این کتابها رو بخونید که اگه نخونید از دستتون رفته

اگه کتابی هم در نظر دارید به من بگید براتون اپ می کنم.