تولد وبلاگ

امروز هم جشن تولد وبلاگمه هم تولد خودم 

 

اینم از کیک اش این تکه اش هم که نیست خوردمش 

یه وقت فکر نکنید پول دوستما ولی هستم دیگه چکار کنیم 

  

 

دروغ گفتم این رو از اینترنت گرفتم دیدم قشنگه گفتم بزارم (ماله خودم عکس ۵۰۰۰ تومانی بود) 

 

ای بابا بازم که دروغ گفتم . اصلا بی خیال دارم همش دروغ می گم

نظرات 3 + ارسال نظر
delak جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

یادم می آید در آن شب طوفانی ......
در آن شب که باد بیداد می کرد و ظلمها می نمود با هم آشنا شدیم
خیلی ساده اسم هم را پرسیدیم و شدیم " دوست "
بعد ها که همدیگر را بیشتر می دیدیم
من احساس می کردم که فزون از حد دوستت دارم
" پاکیت " خلوصت " سادگیت " ................
سلام
اوینار به روز است
منتظر حضور بهاری و نظرات سازنده شما هستم

صدر سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
فکر کنم اولین باره میام اینجا .
برام جالب بود.
موفق باشی
صدر

عاشق تنها جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام . یه دوست پسر دارم همدیگر رو خیلی دوست داریم مامانم فهمید گفت باید باهاش بهم بزنین تو رو خدا دعا کنین به هم دیگه برسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد