محسن یگانه (تیتراژ ماه عسل)

منو درگیر خودت کن                  تا جهانم زیرو رو شه
تا سکوت هر شب من                   با هجومت روبرو شه
بی هوا بدون مقصد                   سمت طوفان تو می رم
منو درگیر خودت کن                   بلکه آرامش بگیرم
با خیال تو هنوزم                   مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه من                   پر تصویر تو میشه
با من غریبگی نکن                   با من که درگیر تو ام
چشماتو از من برندار                   من مات تصویر توام
با من غریبگی نکن                   با من که درگیر تو ام
چشماتو از من برندار                   من مات تصویر توام
تو همین جایی همیشه                   با تو شب شکل یه رویاست
آخرین نقطه دنیا                   تو جهان من همین جاست
تو همین جایی و هر روز                  من به تنهایی دچارم
منو نزدیک خودت کن                   تا تو رو یادم بیارم
با خیال تو هنوزم                   مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه من                   پر تصویر تو میشه
با من غریبگی نکن                   با من که درگیر تو ام
چشماتو از من برندار                   من مات تصویر توام
با من غریبگی نکن                   با من که درگیر تو ام
چشماتو از من برندار                   من مات تصویر توام 
                       من مات تصویر توام

خوب اینم از فایلش برای دانلود...

 

نظرات 12 + ارسال نظر
دوست پاییزی شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک..
شاد باشی

پاسخ به دوست پاییزی دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

ممنون- عید شما هم مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-

سالار یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

ممنونم.خسته نباشید

سید داود ساجد چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://sajed.blogsky.com

سلام
دنبال این آهنگ میگشتم اولین جایی که سرچر گوگل انتخاب کرد وبلاگ شما بود من هم این آهنگ رو از ولباگ شما (وبلاگ ) دانلود کردم

علی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

مرسیییییییییییییی

زهره یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام دنبال این آهنگ بودم الآن خیلی خوشحالم که تونستم دانلود کنم.خخخخخخخخخخییییییییییییلللللللللللللیییییییییییی ممنونم

خواهش می کنم
منم خوشحال شدم

یزدان شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

دست شما درد نکنه ، ممنون ، دانلودش کردم

جنیفر سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

عالی بود.
خیلی خوشملییییییییییی

جان!!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام میشه راهنمایی کنید لطفا چون من هر کاری می کنم دانلود نمیشه

TANIA دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

I LOVE YOU

احسان کاظمی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

ترانه هات یه سر و گردن از ترانه های امروزی بالاتره.خدا چشمه خلاق حست رو همیشه جوشان نگه داره

مهران آبادانی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد