سنگ قبر

               عشق ورزیدن خطاست

               حاصلش دیوانگیست

               عشق بازان جملگی دیوانه اند

               عاشقان بازیگر این بازی طفلانه اند

               عشق کو

               عاشق کجاست

               معشوق کیست

               جنبش نفس است که عشقش خوانده اند

               آنکه میمیرد ز شوق دیدن امروز ما

               گر بیابد بیشتر

               گر ببیند دلبران تازه تر

               عشق عالم سوز خاموش می شود

               چهره ی ما هم فراموش می شود

 

                                                                                سنگ قبرم را نمی سازد کسی

                                                                                مانده ام در کوچه های بی کسی

                                                                                 بهترین دوستم مرا از یاد برد

                                                                                 سوختم خاکسترم را باد برد.

نظرات 6 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

و این رسم طبیعته...

سارا خانم شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ

بابا ای ول رفیق
اصلا نمیذاری فاصله بینش بیافته
تا اومدم دیدم مطلب جدید
به بعضی بچه ها وبنویس التماس میکنم
که به روز کنن
شما ..........
بگذریم
خوش باشید
--------------------
راستی از عشق نگو..........
میسوزونه
ولی ارزش سوختن رو داره
جون وجودت رو دوباره زنده میکنه
به شرطی که یک طرفه نباشه

پادرا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ق.ظ http://padra.blogsky.com/

بی خیال. اگه میگی عشق بده پس معلومه زندگی نکردی ! زندگی قثط ۲ تا تجربه است : عشق و مرگ . بقیه اش کشکه .

هر کس در رابطه با زندگی و عشق نظری داره.
حالا شاید نظر من با شما ۱۸۰ درجه فرق کنه این که مهم نیست مهم اینه که هر دو مون داریم زندگی می کنیم تو بدید مثبت ما به دید منفی
و کمکی هم گاهی مثبت

پادرا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ق.ظ http://padra.blogsky.com/

آره درست میگی ! من چون خودم تجربیات دیگران رو دوست دارم . سعی میکنم باهاشون بحث کنم ولی نه برای توجیه کردن بلکه برای توجیه شدن خودم و رشد کردن .

به هر حال از اینکه به وبلاگ من سر زدی خوشحال شدم
راستی تازه شروع به وب نویسی کرده
چون وبلاگت خیلی خالیه

طلیعه سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند
مارا زدرون خویش غافل کردند
انگار کسی به فکر ماهی ها نیست
سهراب بیا که آب را گل کردند

طلیعه سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

دوست عزیز سعی کن که مثبت تر باشی. زندگی همان طوری خواهد بود که تو می اندیشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد