قالب سینما

امروز یک قالب برای شما دوستانی که می خواهید در مورد سینما بنویسید آماده کردم

امیدوارم که لذت ببرید

اینم از این قالب

برای مشاهده نمونه می توانید به وبلاگ هزلیات پارسی مراجعه کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا خانم پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

دوست عزیز
رفیق شفیق
بابا من رفته بودم سفر
دیروز به روز کردم
تازشم به ۱۵ وب سر زدم و پیام دادم چون پیام گذاشته بودن
بعدشم اکانتم تموم شد
رضا جان یه نگاه به کناره چپ وب من بکن
من در هفته باید به تک تک اینها سر بزنم و بخونم
به جون خودم وقت نکردم بیام
ببین یه کاری کن
برام پیام بذار که به روز کردی
حتما میام و میخونم و نظر میدم
وگرنه اینطوری شاید در هفته یکی دوبار بیام
خوب دوست عزیز
حالا قهری؟؟؟؟؟؟؟
اشتی پسر
اشتی
خوش باشید

اکبر جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ

محمد سلام دستت درد نکه چی شد اون یکی قالبرو تموم نکردی

مژگان سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

ببخشیداین کجاش سینماییه؟خلی؟

Saisavi جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ http://shaerak.iranblog.com

تنهاترین تنها
از تنهایی بدم میاد ، امـا باهام اجـین شده
تنها چیزی که می دونم ازعشق فقط همین شده
دلم می خواد تا یه روزی یکی بیاد تو زندگیم
بفهمه عشق پاکمو ، بفهمه از رو سادگیم
یکی باشه که بتونه واسه دلم لایق باشه
یکی باشه که بتونه مثل خودم صادق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد