سلام بر همه ایرانیان

راستش یه چند روزیه که این اس ام اس به دستم رسیده ولی هنوز فرصتی پیش نیومده بود که اینو بزارم تا همه بخونن اما الان این فرصت پیش اومد. به هر حال...

در تصاویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید

هیچ کس عصبانی نیست ، هیچ کس سوار بر اسب نیست ، هیچ کس را در حال تعظیم نمی بینید

هیچ وقت برده داری در ایران مرسوم نبوده . در بین این صدها پیکر تراشیده شده ، حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد

این ادب اصیلمون است ، نجابت ، قدرت ، احترام ، مهربانی ، خوش رویی و...

نظرات 3 + ارسال نظر
غزال۱۳ یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟؟
ممنونم که خبرم کردی
و بازم بابت آهنگ ممنونم
نگی قدر نشناسم
همیشه لطفت یادم می مونه
برام چیزایی که می خوای بگی رو بنویس
می تونی بهترشون کنی
البته اگه دوست داشتی
خوشحال می شم منو از خودت حساب کنی

سلام دوست گلم
مرسی امیدوارم حالت بهتر از من باشه
من حقیقتا از اینکه این آهنگ رو تو بلاگت گذاشتی خیلی خوشحالم ولی این کار رو برا اینکه بیای اینجا و تشکر کنی نکردم. بلکه بخاطر اینکه وبلاگت زیباتر بشه و وقتی میام توش لذت ببرم این کار رو کردم.
در هر حال این وظیفه من بوده.
راستی حتما اگه چیزی رو خواستم بنویسم قبلش بهت اطلاع می دم و برات میزارم تا چند دفعه بخونی و نظرتو بدی بعد آپ می کنم.

ماهرخ یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.golzarkingofcinema.blogfa.com

سلام...سلام...سلام
مرسی که سر زدی ،منم بلاگتو لینک کردم.
این اس ام اس هم خیلی قشنگ بود.گاهی اوقات بد نیست که به خودمون یادآوری کنیم که ما از نسل کورش هستیم.ما از نسل مردمان پاک و یکتا پرست هستیم .
بای

غزال۱۳ دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟؟ من با شعر دل دیوونه آپیدم
خوشحال می شم نظرتو راجع به شعرم ببینم
منظرتم ها
بدوبیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد