چند جمله جالب...

حتما بخونید

 

تنبل ها همیشه دوستدار واقعی طلح و آرامش اند.

----------------------------------------

آدم بی بته کسی است که حتی روز چهارشنبه سوری هم بته گیر نیاورد.

----------------------------------------

درخت کاج اگر سبز هم نبود ، چه خاصیتی می توانست داشته باشد.

----------------------------------------

روزی برای بیرون رفتن بود ، باران آمد هیچکس بیرون نرفت ، الا مستان.

----------------------------------------

تو می روی تمام ایستگاه می رود و من چقدر ساده ام که سالهای سال در انتظار تو کنار این قطار رفته ایستاده ام و همچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام...

----------------------------------------

 عشق جامی است که آنرا سر میکشیم بی آنکه بدانیم شراب است یا زهر و در هر دوحالت هنگام نوشیدن آن حس خوبی داریم

----------------------------------------

 الو سلام منزل خداست؟ این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟

----------------------------------------

دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمام جاری شد........ از اشک پرسیدم چرا اومدی؟؟ گفت آخه تو چشمات کسی هست که دیگه اونجا جای من نیست

----------------------------------------

خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه البته منظور مسافر غریب نیست

----------------------------------------

خدایا نسیم نوازش کجاست ... کویرم ، سرآغاز بارش کجاست بیا تا به لبخند عادت کنیم ... به این راز پیوند عادت کنیم بیا ساده مثل چکاوک شویم ... بیا باز گردیم و کودک شویم

نظرات 7 + ارسال نظر
مهیار شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید


به امید روزهای زیبا

بوســـــه شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام
کارت ۲۰
نوشتت ۲۰۰
وبلاگت ۲۰۰۰
خودت ۲۰۰۰۰

ممنون از این همه لطفی که شما دارید

عروسک خانوم یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
از لطفتون ممنونم
وبلاگتون عالیه هم عکسای قشنگی داره هم مطالب جالب و مفیدی گذاشتید این چند تا جمله هم خیلی قشنگ بود
با تبادل لینک موافقم
شاد و سلامت باشید

مهیار دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی
من لینکت کردم
با اجازه
به من سر بزن
خوشحال میشم
بای بای....

خیلی ممنون از شما که این همه لطف دارید
وبلاگ نو تون هم مبارک من هم لینکتون کردم

مژده سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ق.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

خیلی باحال بود! مرسی واقعا جالب بود ممنون

خیلی زیبا اکبر جون سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ق.ظ http://بتو چه

سلام محمد جون من دیروز امدم جلوی درتون نبودی راستشو بگو کجا رفته بودی در ضمن ببخشید که نمی تونم بهت سر بزنم ولی این جمله رو داشته باش « دوست ان نیست که هر لحظه کنارت باشد دوست ان است که هر لحظه به یادت باشد» حال کردی حالا راستی بالای غالبت خراب شده و وبلاگت خیلی دیر بالا میاد درستش کن

اکبر جون قالب من کاملا درسته و همچنین در ۳۰ ثانیه بالا میاد
شاید مرورگر تو یا سرعت ارتباط تو با اینترنت اشکال داره
در هر حال ممنون که خبر دادی

arash چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

2o mamnun bekhatere vebgaget 20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد