لبخند آشنا

دلم دریاست من دریا دلان را دوست دارم                     بخون غلتیدگان مهربان را دوست دارم

سواران را به هنگام سواری ، راست قامت                   پرستو را به هنگام بهاران دوست دارم

زفرهاد و زمجنون و زوامق یا که عذرا                       من آن آشفته ی پر شور و شر را دوست دارم

از اصوات خوش دنیای فانی                                     من آن صوت اذان را دوست دارم

ز اوقات شریف روزهای زندگانی                             من آن صبح سحر را با دعاها دوست دارم

نیرزد زندگانی با دریغ و آه و افسوس                         من آن سرو سهی را با سخاوت دوست دارم

بیا ای دوست ، بیا با هم بخوانیم                                 من آن لبخند خوب آشنا را دوست دارم

اثر نرگس معراجی

 

اگه نظر بدید ممنون می شم

نظرات 4 + ارسال نظر
بوسه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام.امیدوارم حالت خوب باشه
********************
بی تو از آخر قصه ها می ترسم ، باور کن هنوز هم میشه به پاکی قصه های مادر بزرگ هجرت کرد...
تو بخوای هنوز هم میشه به کوچه ی پاک پروانه برگشت ...
بارون که بباره ، همون کوچه ی کوتاه بی کبوتر ، کفاف تکامل تموم ترانه هارو می ده...
***************
موفق باشی دوست گلم

مرسی دوست گلم
خوشحالم از اینکه لطف داری و به وبلاگ ما سر می زنی

فرزاد یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام استاد!
آقا وبلاگ خوبی داری دمت داغ!
اگه دوست داشتی به منم سری بزن
خواستی بگو تا بلینکونمت!!
مرسی

فرزاد یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام
لینکتون کردم
بای

اکبر یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام جیگر با باعکس قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد