تاریخ ایران

اینم به چشم

این هم یک فایل تقریبا خوب در رابطه با پادشاهان ایرانی و تاریخ ما

که از مادها شروع کرده و به این آخریها یعنی تا به الان رسیده البته این آخریه یعنی دولت نهم کامل نیست چون ۴ سال اولش تموم نشده که بخواهیم به بحث در رابطه با کاراش بپردازیم و اوضاع زمان اون رو برای بقیه بنویسیم.

امیدوارم راضی تون کرده باشه.

البته اینم از فایل...

نظرات 1 + ارسال نظر
بوسه جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

لالالالا لالا گل لاله
زندگی بی تو واسم محاله
بیا از اون وقتی که رفتی
این دل داره همش می ناله

گریه شده کار من و
غصه شده همدم من
قطره ی اشک تو چشام
شده شریک غم من

خونه بدون تو شده
مثل یه زندون سوت و کور
من موندم و هق هق واسه
خاطره های جور واجور

بیا که با اومدنت
تموم می شه درد های من
بیا که وقتی تو باشی
قشنگ می شه دنیای من

موفق باشی دوست گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد