مى‏گُساران

عاشقـــــــان روى او را خانــه و کاشانه نیست          مرغ بال و پر شکسته، فکر باغ و لانه نیست

گـــــر اسیر روى اویى؛ نیست شو، پروانه شو           پاى‏بنـــد ملک هستى، در خور پروانه نیست

مى‏گســــاران را دل از عالم بریدن شیوه است           آنکه رنـــــگ و بوى دارد، لایق میخانه نیست

راه علم و عقل با دیوانگـــــــى از هم جداست           بسته این دانــــه‏ها و این دامها دیوانه نیست

مست شو، دیوانه شو، از خویشتن بیگانه شو            آشنا با دوست، راهش غیر این بیگانه نیست

اثر امام خمینی (ره) برگفته از سایت امام

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا خانم پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://biriaaa.blogsky.com

سلام.......ممنون که اومدین
وبتونو خوندم
راستش
من ادم رکی هستم
پس ناراحت نشید
۱ـ طراحی وبتون زیباست
فضای قشنگی داره
مطالبتون هم متنوع
ولی بعضیهاشون
نمیتونم بذارم به حساب بار معنویتون
بیشتر متظاهرانس
تا ............
بگذریم.........اگر واقعا اون چیزی باشی که مینویسی جای تبریک داره
چون این روزها معنویات مرده

سارا خانم پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ

شاید کمی تند روی کردم
الان که یکم بیشتر خوندم و دارم میرم پائین ......میبینم بیشتر جنبه اطلاع رسانی داری
هر چند باز ........موفق باشید

اگر پیشنهادی برای بهتر شدن وبلاگ دارید بگید چون ما (یعنی من و اکبر) با هم این وبلاگ رو می نویسیم.
در ضمن از رک بودنت خیلی خوشم اومده البته اکبر بهم گفته بود آدم رکی هستی منم به خاطر همین اومدم نظر دادم.

سارا خانم جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ق.ظ http://biriaaa.blogsky.com/

من که اومدم .نظرمو دادم که.........رک و پوستکنده
بابا ..ای ول به اینهمه یاد اوری تاریخ...........پس یکم قبلترم یاد کن
..........مثلا تاریخ باستانمونو ........... توهینی که دارن به تاریخمون میکنن
به خاطر حماقت یک مشت وطن فروش
من منتظرم

حتما قبلتر از اینها زمان کوروش کبیر
آره خوشت میاد از اون بنویسم
یا قبل از اون اگه دقت کرده باشی یک مطلب راجع به هخامنش و همچنین یک مطلب در رابطه با تاریخ گذاشتم
هخامنش http://mvmgroup.blogsky.com/?PostID=27

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد